seo

Skuteczne SEO – to musisz wiedzieć

Skuteczna strategia pozycjonowania nie tylko definiuje zakres strategii komunikacyjnej Twojej marki, ale także wyznacza jasny kierunek dla wszystkich kreatywnych treści, ostatecznie określając, co reprezentuje Twoja marka. Po stworzeniu skutecznej strategii pozycjonowania marki, Twoja firma będzie lepiej przygotowana do wewnętrznego i jednolitego zrozumienia kim jesteś, wyraźnego kierunku dla przyszłych produktów lub usług, oddzielenia się od konkurencji i większego poczucia, że wiesz kim jest Twoja firma i jaką wartość dostarczasz klientom.

Istotne czynniki pozycjonowania

Pozycjonowanie polega na odróżnieniu swojej oferty od oferty konkurencji – produkt, cena, miejsce i promocja, wszystkie dają możliwość uzyskania przewagi różnicowej. Aby pozycjonowanie było skuteczne, muszą wystąpić 4 czynniki. Jasność – wypowiedź pozycjonująca musi być jasna zarówno pod względem rynku docelowego, jak i przewagi różnicowej. Prostota – zapewnia, że komunikat zostanie zrozumiany i zapamiętany. Spójność – kiedy ludzie są przytłoczeni przekazem marketingowym, tym, co przebija się przez hałas jest spójność. Im częściej odbiorcy słyszą komunikat pozycjonujący, natychmiast pozycjonuje on markę w umysłach klientów, wywołując emocje, zanim jeszcze usłyszą nazwę marki. Wiarygodność – przekaz pozycjonujący musi być wiarygodny. Jeśli klienci mają zaufać marce, muszą widzieć wyraźną zgodność między wizją, wartościami i tożsamością firmy a deklaracją pozycjonowania jej produktów. Konkurencyjność – przewaga różnicowa oferowana przez Twoją firmę musi oferować coś o wyższej wartości niż jakakolwiek inna opcja na rynku oferowana przez konkurencję.

Skuteczne SEO – tak to się robi!

Stosuj linkowanie wewnętrzne. Linki wewnętrzne pomagają łączyć różne strony w obrębie witryny przy użyciu odpowiednich słów kluczowych. Może to być ogromna szansa dla SEO, ponieważ zazwyczaj ruch nie jest rozłożony na wszystkie strony równomiernie. Skup się na SEO opartym na podmiotach. Co to jest SEO oparte na podmiotach? To słowa lub terminy, które można wykorzystać do kontekstowego opisu Twojej niszy. Skuteczne SEO oparte na podmiotach skupia się na dużych tematach i koncepcjach, które pozwalają wyszukiwarkom od razu dostarczyć dokładne wyniki. Obecnie wyszukiwarki są zaawansowane w funkcje wyszukiwania semantycznego i potrafią zrozumieć znaczenie zapytań użytkowników. Aby pomóc Google najlepiej zrozumieć, o czym jest Twoja strona, musisz zawrzeć słowo istotne dla Twojej niszy. Aktualizuj istniejące treści. Istotne jest, aby zachować jak najbardziej aktualne i świeże treści. Dzieje się tak, ponieważ wyszukiwarki traktują priorytetowo najbardziej istotne (i najnowsze) treści dla użytkowników.

Źródło: funkymedia